Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Närhet

Av minahemligatankar - 16 maj 2011 20:10

Jag älskar närhet! Att ligga nakna brevid varandra, känna någon annans händer som tar på en och att ta på den man älskar, hur båda rycks med och man helt plötsligt bara blir som helt galna i varandra. Jag saknar att känna någons händer smeka sig neråt på mig, (var några veckor sen nu :/) Och det lär dröja veckor till. Vet inte hur jag ska stå ut, jag tänker på sex varje vaken minut, kan bli kåt i dom sämsta lägena och drömmer om sex. Jag vill känna hur killen trycker in sitt/sina fingrar i mig, leker med mig, tar in fler, går ner på mig och gör mig helt galet våt för att sen få hans kuk i mig, hårt. Känna hur han har övertaget om mig, drar mig i håret och är "hård" mot mig.. Shit, blir helt stört sugen av att bara skriva det.

 
 
Ingen bild

EOS

17 maj 2011 13:00

Mumma, nu känner jag hur det vattnas, vilket härligt kåtigt inlägg! Blir också grymt sugen av att läsa om dina snuskfantasier och hur skönt det är att bli mer och mer tänd tills man exploderar i varandra och bara inte kan få nog... Fortsätt med den här stilen så gör du i alla fall mig galet kåt!

 
Ingen bild

EOS

25 maj 2011 13:27

Känns som bloggen stannat av lite tyvär...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minahemligatankar - 16 maj 2011 07:51

Det blir en kort uppdatering idag innan jag måste slänga mig iväg till jobbet. Har ÄNTLIGEN fått träffa min pojkvän och haft en riktigt mysig helg med en del "bolibompasex" (läste om det i aftonbladet att det kallades så?!) :P Härligt härligt var det...

Av minahemligatankar - 13 maj 2011 13:37


Mitt senaste inköp föresten, I love it!!!! Väntar med spänning på att komma hem och låta killen använda den på mig ;)       ...

Ny

Av minahemligatankar - 13 maj 2011 13:19

Är helt ny på den här sidan så får väl se hur det här blir :) Tänkte iaf skriva av mig om en del av mina tankar som jag håller för mig själv och hoppas för min skull att jag är hemlig :P   Men iaf, vart ska jag börja?! Har kommit in i en period d...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards